2007.11.02. 21:31

 

Reggel a Vangmu vizéből ittam
és este az Ég Kapujához értem.
Csupán kedves citerám volt velem,
így utaztam az éjjeli sötétben.
Világosodtak a hegyek s a hold,
elült a szél a fenyőszagú éjben.
Halhatatlanok jöttek a csúcson,
pánsíp s dal szava zengett csodaszépen.
Vigadoztak a zöld hegyoldalon,
jáde-szépségük tündökölt mesésen.
Mint a főnixek, úgy lebegtek ott
sárkánybőrben, tigrises öltözékben.
Téphettem volna égi csillagot
s révületemben csak előre néztem.
Megsimogattam az Égi Folyót
s a Szövőlányba botlottam, hogy léptem.
Mire megvirradt, eltűnt mindenik,
csak öt felhő lebegett fenn az égen.

 
 































A bejegyzés trackback címe:

https://denapo.blog.hu/api/trackback/id/tr100216532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása